W naszej ofercie m.in.: restauracja, transfer lotniskowy, system alarmowy, zaplecze bankietowe / konferencyjne, usługa prasowania, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, winda, ogrzewanie, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), WiFi, parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, bezpłatne WiFi, całodobowa recepcja, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, całodobowa ochrona, WiFi dostępne w całym obiekcie, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, bar, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, zwierzęta domowe są akceptowane, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, czujnik dymu, sejf, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, gaśnice, monitoring wokół obiektu, codzienne sprzątanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Maseczki dla gości, pralnia, Możliwe wystawienie faktury, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, klimatyzacja, prywatny parking, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, całkowity zakaz palenia, obsługa pokoju, przechowalnia bagażu, parking na miejscu, dostęp do Internetu, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, faks / ksero, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer (dodatkowa opłata), taras, Trwa opracowywanie procesu sprawdzania stanu zdrowia gości.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Business Hotel Vega Wrocław o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku rezerwacji obejmujących więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 21 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 29 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 21 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Wrocław - Business Hotel Vega Wrocław, opinie wczasowiczów
a także inne terminy znajdują na stronie naszego partnera.