W naszej ofercie m.in.: Płatności bezgotówkowe są możliwe, łaźnia turecka / parowa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, gaśnice, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, obsługa pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, zaplecze bankietowe / konferencyjne, usługa prasowania, klimatyzacja, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, sauna, prasa, ogrzewanie, kanały telewizyjne dla dzieci, śniadanie w pokoju, całodobowa recepcja, WiFi, bar, pralnia, parking na miejscu, faks / ksero, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp do Internetu, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, parking, pokoje dla niepalących, codzienne sprzątanie, sejf, taras słoneczny, restauracja, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, winda, centrum fitness, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, bankomat na terenie obiektu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, przechowalnia bagażu, taras, prywatny parking, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, zwierzęta domowe są akceptowane, bezpłatne WiFi, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Płatności dokonywane w PLN przeliczane są zgodnie z hotelowym kursem wymiany walut obowiązującym w dniu wyjazdu. Płatności gotówką akceptowane są również w EUR. Karta kredytowa użyta podczas rezerwacji musi być ważna przez cały okres pobytu. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. W przypadku gdy rezerwacja została dokonana przy użyciu karty należącej do osoby trzeciej, Goście zostaną poproszeni o opłacenie całkowitej kwoty rezerwacji po przyjeździe na miejsce. Środki pobrane z karty zostaną zwrócone. W przypadku rezerwacji dokonanych w imieniu osoby trzeciej należy skontaktować się z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów płatności. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, proszeni są o przekazanie niezbędnych danych. W przeciwnym razie faktura zostanie wystawiona na osobę, której dane widnieją w potwierdzeniu rezerwacji. Dodatkowe informacje: Za wcześniejsze zameldowanie (przed godziną 12:00) pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 10 EUR. Późne wymeldowanie (do 18:00) podlega dodatkowej opłacie w wysokości 10 EUR. Za wymeldowanie po 18:00 pobierana jest dodatkowa opłata stanowiąca równowartość opłaty za 1 nocleg.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 13 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 26 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 37 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 26 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Głogów - Qubus Hotel Głogów, opinie wczasowiczów
a także inne terminy znajdują na stronie naszego partnera.